Tuesday, April 12, 2011

Terbang tinggi ke awan

Korang Hado??? alkisah tersebut lah kisah..tayibbbb..aku nk citer ni, alkisahnya aku cuti pada khamis lepas kerana sangat la letih melayan kehendak kerja di Ofis + balik umah serabut dgn masalah di rumah. xdak buat apa pun kat umah, just tido n mengemas. Pagi Jumaat datang opis, perghh mula tu x nampak lg, masuk2 bilik sembang dgn Kak Fod, PA kepada Ketua Pustakawan gosip barang seminit dua ekk ye la ko seminit dua pastu g kt tempat aku n duduk WOW tekezut n teruja!! T_______________T sila jgn penampo..tu muka teruja aku ek.. here we go bebeh!!

anak2 comel ni peneman plg setia ~_^

Meleppptupp nokss..4 tahun aku kerja n mengomel aku pakai pc yg bapak ketapi punya besar at last aku dapat jugak pc lcd ni perghhh mmg makan hati Penolong Pendaftar aku ahaksss sikit punya panjang juih nyo bak kata nabil ^___^

bersemangat sikit teman nak bekoje..idaknye la awok curi tulang..besar punya....hahha puas hati aku..ni maybe hadiah sempena secretary weeks kot kuikuikuikui

tajuk langsung x berkaitan sekian...


nk menyelit gak O_o

No comments: