Wednesday, April 20, 2011

Sakit Mata



cantik x mata mak nokss

arghh bgn2 tido rasa mata kanan n sakit..x syak apa2 lagi tp dlm hati dh ada nawaitu nk half day ptg.. badan rasa sgt x bermaya dan x sihat rasanya diri ini mcm nak demam malas sebenarnya bangun capai tuala mandi..masa gosok gg tgk cermin yg besar tu Allah hai merah mata makngah huhuuhuhu dgn bengkak ketara gila..tp hati ni rajin lg ni pk pakai baju kerja g klinik tgk dpt mc ke x baru nak msg bos..

Salam puan, sy lewat sikit sy nak g klinik, mata sy merah.
.. perghh x ckp lg nk mc sbb blm comfirm dpt mc kan..baik x aku?? ok ok sila tampar aku sekarang kuikuikui oppss jgn lupa msg si dia juga...yunk, i cakit mata la caitt ngada2 xde nye aku msg gitu...sila percaya yer..muka ganas msg cair2 gitu percaya la percaya...plsss....

Omak aiii ramai benor org sakit pg2 ek..penuh..dpt giliran 23 n nombor sekarang 13 haishhhh kang mata ni dh xmerah kang doktor T____________T yihhaaaa dapat la MC 2 hari n kalau x ok jugak dtg blk ari jumaat dpt mc lg ek doktor hehhhee sy boleh rehat kat rumah tapi otak Setiausaha yg bgs mcm aku ni pk kerja jer..aku risau kot2 ada kerja urgent yg aku x beres lg hadoii la...bgs plak eyz ni O_o

nah petua sakit mata..baca la doa ni ..semoga setiap kesakitan yang DIA turunkan dapat menebus dosa2 yang telah sy lakukan..Khilaf hambaMu ni sentiasa ada Ya Allah..Insaf2..

Member2 blog buat giveaway plak dh haishhh aku ni dh la x rajin..kalau korang nak join sila la klik sini .
ada lagi satu buat pembaca yg dh kahwin ehh masih bujang pun boleh join kt sini.
Jom serbu blog depa noo ^_^ psstt bg komisen tau aku tlg promote ni eceh mcm ramai je yg baca blog aku yg tahapahapa ni T____T

No comments: