Monday, February 14, 2011

cerita basi boleh wat filem

wot wot~ bunyi msg masuk tu wehh..lama x reply dlm blog ni wakakaka..cerita basi banyak ni, x tau nak mula dari mana. Ada la dalam 1 2 3 4 5 SEJUTA ceritera basi ahakss o_O

cerita basi SATU

Aku sgt suka utk story pasal pulang bercuti ke Penang, negeri kelahiran daku yang tercinta..sgt xcited utk blk ambik cuti dari hari rabu sampai isnin. aktiviti mmg banyak tp semua jsut with my family.

1.2.11

Tepat jam 8.30 malam vroommm pulang bersama teman tersayang berkonvoi dgn adik-beradik dia..alhamdullilah jalan x jem n semut je eh lancar ye adik2 wink ** Pukul 2 pagi aku sampai ke teratak bonda dan ayahanda tercinta. perghh lega nya dapat lompat2 atas katil sendiri ni..ZZZzzzZZZzzz mimpi dulu jap...............

2.2.11

tengahari aku 'terpaksa' yer adik2 terpaksa membawa maksud tidak rela mak nyah kena p kulim ambik my sis in law dgn ank buah i yg kiut tu blk nibong tebal because my bro kena g photoshoot wedding so aku dgn mata mengantuk dan menahan panas jalan kaki drive ke sana ambik dia nthen blk tu singgah Jawi jap beli dadih..oishhh sedappp wooo dadih tu dibuat dari susu lembu segar..best bangat :)

Malam tu my mom wat makan2 but sorry no picture ye sbb keadaan lam umh sgt messy dgn my mom yg x berapa sihat sgt nak mengemas. panggil acu n family dtg mkn perghh meriah kott. Bahagia hidup aku adik aku jeles + makan hati= merajuk dgn aku tiap2 hari mummy masak lauk kegemaran aku ja. wahahha xpa la tin, hg leh tumpang makan, aku x kedekut pun, nah tulang hahhahahah...

3.3.11

mlm plan baekk punya..g makan gather2 with all my family, my acu family n my tokwan n maktok..perghh meriah noks..g Taiping makan seafood eh bukan seafood, tasikfood..wahhahaha pas mkn aksi phot gediks pasti ada..kitaorg lepak kt tepi tasik Taiping tu hampar tikar warga emas lepak sambil telan kacang n buah, yg muda mudi gi berpoto gediks..AKU warg emas, aku x g join poto gediks.. leh caya ko? hahhaha gambar belum ditapis lg..nanti aku update gambar ok.. The best nite la mlm ni akak happy noks...

to be continue....

celoteh Eyz

No comments: