Monday, February 21, 2011

Bila boleh dapat...

Pls pls pls kamoo jgn nakal..huh xdak kaitan dgn tajuk pung..mu nehhh..haishhh aku sekarang ni nk capai azam 2011 aku aihh bila ms lak aku berazam ni aku nk menatang ni..pls la pls la..bg la aku duit..nk sgt2!!!! Keturunan seni diwarisi oleh ayahanda aku yg dulunya sorang potograper x bertauliah tp dia seorang yg sgt berseni dan sgt berkarisma energetik dan fantastik yenadeii tambiii apa mengarut woiii!!!

aku dan abg aku maybe la kot diwariskan minat yg sama ni cumanya aku x mampu nk beli menatang ni even dh 4 thn berkerjaya sbb bnyk hbs duit kot bowling kot shopping kot makan kot baju kot tudung dan seangkatan dgnnya...
kantoii nokss

Nie yg peberet aku ni, perghhh mmg malatops lah...cun giler siottt...nak tau apakah?? apakah?? ke bawah






kebawah








dan bawah lagi



Cun x>> perghh mantop kot DSLR ni..antara dia punya kemantopan mcm ni ^_~

  • Higher resolution sensor (14.2MP vs. 10MP)
  • Ability to shoot Raw + Fine JPEG
  • Socket for connecting Nikon GP1 GPS unit
  • Optional wired remote via GPS socket
  • No wireless remote option
  • Live view
  • 1080 HD movies
  • HDMI output
  • Wider ISO range
  • Full-time AF mode (AF-F in live view)
  • Revised focus screen (different AF point illumination)
Nampak yg aku MERAHKAN tu yg plg best!!! Arghhhh i Like to take video with HD review..perghh pasti mantop...ce tgk pic ni adik member aku tngkp guna Nikon D90 pun dh cukup mantop, kalu guna D3100 ni boleh korang bayangkan x ce bayang ce bayang..ceng ceng ceng...

kan cantik org tu?? eh bukan pic ni cantik sbb Nikon DSLR mmg terbaekk nokss hehe

mimpi la nk dapat, harga dia sebulan gaji kasar mak nokss..bg la hadiah besday i thn ni boleh sygg...?? ahakss

No comments: