Monday, February 28, 2011

kalau baca kena buat

1.Apakah benda yg paling penting dalam hidup kamu
my hp, laptop + berukband, duittttttttttttttttttttttt xdak duit apa mau makan beb? Nak telan Hp?? :)


2. Apakah benda terakhir yang kamu beli dgn wang sendiri
Baju dan kasut shopping kat Times Square dgn Wani hehehhe banyak wooo memboroskan duit.

3. Di manakah tempat impian perkahwinan kamu
teringin nak kawin dalam hutan perghh Jungle Wedding tp x mau kawin dgn tarzan tau ahakss


4. Berapa lamakah anda rasa hubungan anda berkekalan?
kalau tanya aku, memang ah nak sampai mati..biar mati bersama xpa baru la betui Sehidup Semati kan kan kan weeee**

5. Adakah anda dilamun cinta?aduh...cinta tu apa ticer???
Cinta...biar saja ada..musti la tapi aku x lamun aku di samun ja uhuks..


6. Di manakah restoran terakhir kamu makan malam?
Soffan, depan apartment aku ni tp aku x makan, aku teman Mr. F makan jer...diet

7. Namakan buku terakhir yang kamu beli?
lama dah x beli buku..sejak bekerja dh kurang baca novel tambah2 kerja dalam library, buku free je kalau nak pinjam buat baca..rasanya last aku beli Komik Ujang~


8. Apakah nama penuh kamu?
The best name i had in my life n i love my name so much~~ Ilya Eziane Mohd Noor ~ Maksud cari sendiri yekss x kuasa aku nk tologn translate


9. Kamu lebih senang dgn mak/ayah?
My beloved Daddy, Mr. Mohd Noor Hj. Zainal Abidin. He is my hero. Aku mmg banyak turun perangai dia n muka pun sama dgn my dad. Abah aku guru ku, aku pandai sbb dia aku berjaya jugak sbb dia n mama.. aku syg dia n of kos aku sayang juga kat mama aku sbb dia yg besarkan aku.. Bad duit mmg la kena minta ngan mak, hahhahah minta kt abah jatuh standard beb kuikukui


10. Namakan seseorang yg kamu ingin jumpa utk pertama kalinya dalam hidup anda?
Aku nak sgt jumpa arwah tokwan aku belah abah..xpernah tgk...tgk gambar je rasa mcm dia seorang tokwan yg baik. Tokwan belah mak aku sekarang pun baik n aku syg sgt2..

11. Sebutkan 8 nama sahabat yg paling rapat dgn kamu
8? hapa ke ramai sgt ni hadoiiii...
~ Plg rapat Anis Aadani Mokhtar..kawan dari kecik lg nih sgt memahami, ada waktu susah dan senang..syg u ketat2 nyahhh
~ lagi 7 ermm Yatt, Norha, Farhana, Abby, Liyana, Shila, Kak Fod, ha tu je lah..ada lg la rapat2..tp dh nk 8 je jgn over yekss



12. Adakah kamu mencuci pakaian anda sendiri?
mesin cucikan..bazir je beli mahal2 tp kena basuh sendiri lg


13. Tempat paling seronok kamu mahu pergi
pulau~ aku suka pantai..sgt2...


14. Pelukan atau ciuman?
peluk pastu cium la..antara family je boleh buat tau kalau x kawin lg..ez x gatai dun worry lah ..uhuksss


15. 8 perkara yg amat saya gilai
1) gila shopping
2) gila tudung
3) suka bersukan tp x gila lagi la ahhaha
4) hang out dengan kawan. tapi kena tunggu la ada permission baru boleh ahakss
5) suka kumpul handbag dan kasut tp x pakai sgt pun mls nk tukar2..
6) suka makan fastfood. ni seharusnya dielakkan sebelum mudarat
7) suka tengok fesyen pompuan yg cantik2 tp aku x les ok..aku love Mr. F yekss...
8) gila muzik..


16. 8 perkataan yg sering diucapkan
- seriusss
- ya ka?
- Allahuakbar
- ok Bos
- hurmmmm
- aku x phm betui lah..ahhah ni pengaruh Raja Lawak...


17. 8 buah buku yg paling terbaru dibaca
Ujang, dan doraemon..xdak sampai lapan..



18. 8 buah lagu yg saya boleh dengar berulang kali sampai lapan.
okey 8 lagi! = Love Story - Taylor Swift, Hot Issue - 4 Minutes, Pelamin Anganku Musnah - Azie, Menyesal - Sixth Sense, Kau tetap dalam anganku - Azie,Kalau berpacaran - ramai sgt aaihhh mls nk pikiaq dh aihhh


19. 8 perkara yg saya pelajari tahun lalu
- toksah baik sgt, org pijak kepala jugak!
- Jgn degil, melawan...ni tiap2 tahun aku belajaq tp kurang jugak hahhahha
- belajar berniaga..bisnes tudung beb..
-bnyk la aku belajaq mana nk igt klau tlis..


20. Apa erti cinta?
kena tanya Maya Karin la..dia ja yg tau

No comments: