Monday, May 10, 2010

Wow dapat award!!

Ehem ehem teruja lak dh aku ni dpt tag sekali ngn award diberi oleh bakal mama, anak kesayangan Hj. Bukhari, intan suraya (betul x aku eja nama ayh ko?) my 1st award, jeng jeng jeng kejeng...ggegehh


comel je patung nie i like!!

1. COPY AWARD INI MACAM DAPAT GRAMMY , APA PERASAAN ANDA ?

uii mcm dpt hadiah CALDINA 2 3 bijik je rasa wahhahaha pastu buat lambaian ckit ala2 miss worldsss...

2. BERITAHU SAPA DAN LINK PEMBERI AWARD INI

Mama Wanna Be, Intan


3 NAME THAT PEOPLE CALL YOU:-

ehem ehem berdehem jap..malu nieh nak habaq..gediksss tul anak mcnoc nie!!

a. akak<-----@ family je yg pggl tp kdg2 org yg x dikenali pun pggl i gitu sbb die perasan muda) arghh lantak ko la...

b. iya, ya <-----@ glemer di kalangan housemate n opismate tp bukan semua

c. Ilya or kak Ilya <-----@ My bos, Pegawai2 kt opis n kakak for the kids hahhaha dak2 Praktikal yg dtg dan pergi dalam Jabatan aku

d. Eyz <-----@ femes ms politeknik..dak2 poli je pggl aku mcm nie..sbb nye ringkas n ada style lah ahaksss

e. Baby or Bibi <----@ all my cousin n my grandfather n grandmother pggl ini..manja hoccay..

f. ya kdg2 syg <----@ Mr. f call me thats..balun je la ape pun..janji ikhlas..tu yg mahal..

g. auntie ngah <-----@ hohoho this sweet calling name coming soon hahhhahha

h. Sobi <-----@ sedara2 belah abah je pggl gni

i. mek bi <-----@ sedara kat kelantan je tp kdg2 akak jugak..

j. Eziane <----@ jiran2 aku pggl aku mcm nie..n my best fwen, Anis n her family us this name


4. THING YOU DONE YESTERDAY:-

Bgn pg mandi bersiap for game netball bagi sukan staff...dengan penatnya aku bgn jugak nthen ptg blk umh tido jap bgn plak kul 4 g game for final...mlm kuar dinner with Mr. F makan satay n kerang bakar, g bank in duit umah nthen blk ZZZzzzz


5. FIVE WAYS TO BE HAPPY...

i. JANGAN PK MASALAH ITU ADALAH MASALAH- tips ni aku dpt ms g kursus menangani Stress di Tempat Kerja.

ii. Kuar Shopping, picnic with Mr. F...

iii. gelak mcm org gila...hahhahah borak la dgn org yg kelakar

iv. solat n Membaca Al-Quran..x bace pun dgr pun dh happy...tenang je..comfirm happy

v. Think +ve



6. APA DALAM FIKIRAN ANDA , BILA ANDA MENJADI KAYA ?

i. aku sama cam intan, aku pun cepat kesian ngn org..nk derma la...

ii. Cuti2 Malaysia and shopping with yg tersayang

iii. Gi umrah ngn family- sama cam intan lagik

iv. Beli aset siap2.. ready for being wife and mother hahhah gedikss

v. tukar kete? akan di pertimbangkan..so syg my angellss


vi. menyimpan (leh percaya ke?? ahakss)

fuhh..pening aku nk buat tag nie...hahhaah anyway, xde nk tag sape2..thankss sebab melayanzz...

No comments: