Monday, April 19, 2010

Terciptanya satu bingkisan

halluu haa..this is new in my life..nothing to story la just terciptanya blog ni sbbnye aku ni pembaca setia blog2 classmate aku walhal diri sendiri xpenah nk ada blog apatah lagik terpk nk berblog nie..xde mende aku nk story pun memandangkan hidup aku ni penuh dengan kebosanan dan rutin yg sama hampir setiap hari..setelah diizinkan oleh Mr. F ahakss, aku pun ape lagik, cpt2 le memikirkan ape kah nama utk blog aku nie..here the idea comes, BORN AS EYZ...kui kui..sgt la cun yek nama tu..igt sng ke nk jadik aku nie...ehehheeh..thanks utk cik Norrihan a.k.a yan kerana beliau telah memberi keyakinan (sila jgn mengembang hoccay) untuk aku menulis di sini..bak kata beliau, hentam je ape ko nk tulis, blog ko..suka hati, limpa, prankress aku la kan yan kan..hahhah..hoccay..anthing, layannnnzzzz

No comments: