Friday, December 28, 2012

VCO Softgel + Catalyst Collagen

Pengambilan Catalyst VCO Softgel + Collagen (serbuk -makan) mmg mantap!!

perubahan selepas makan vco+collagen.. hebat kan! yg penting konsisten dan sabar…=) bukan sebab mekap tebal ye! kalau muka berjerawat, mekap tebal pon still boleh nmpak jgk…=)
credit to hanita jaafar. from FB

Setelah makan 2 botol vco dan colegen selama 2 bulan, akhirnya saya dapat result yang sangat best, (xctually minggu pertama dan kedua makan lagi dah nampak effect cuma nakkan lebih lagi ) ternyata saya berpuas hati dengan result vco dan collegen, kulit saya mmg tak ada masalah jerawat, tapi kulit saya kusam, kering dan ada jeragat, tapi alhamdulillah skg kulit dah lembut, lembab tanpa berminyak dan hitam pada jeragat pun dah mula pudar…saya yakin akan keberkesanan vco setelah saya update gambar terbaru saya, ramai yang tegur…girang dalam hati tak terhingga…hihihi…so sesapa yg nak cuba catalyst ni jangan ragu yer…mmg selamat…
Credit-kak areja :) from FB

Collagen merupakan struktur protein yang berfungsi sebagai :
  • Perekat dalam badan. Ia memberikan struktur kepada badan,
  • Melindungi dan menyokong tisu-tisu lembut serta menyambungkan dengan tulang badan
  • Collagen dalam badan kita akan mengalami penyusutan apabila umur kita semakin meningkat kebiasaannya pada tahap 20-an dan ke atas
  • Pengambilan supplement collagen perlu diambil dari segi pengambilan makanan yang terdiri dari sumber collagen/supplemen tambahan(catalyst collagen)
KELEBIHAN dan KESAN Pengambilan Catalyst Collagen?
  • Mengurangkan bilangan, kepadatan dan kejelasan kedutan
  • Memastikan keanjalan dan kesegaran kulit
  • Mengembalikan kesegaran dan keremajaan kulit
  • Mengatasi masalah kulit kusam,berminyak, kering dan berkedut
  • Membantu melicinkan tumit merekah dan kuku malap&mudah patah
  • Menyubur dan menyihatkan rambut agar kelihatan hebat dan berkilau
  • Membantu mengaktifkan semua metabolisme tisu-tisu tubuh ke tahap maksima
  • Menghilangkan parut-parut lama dan kesan jerawat
  • Mengurangkan selulit dan memastikan kulit sentiasa cantik
  • Minda lebih cergas dan pergerakan tubuh menjadi lebih lancar
  • Badan akan rasa lebih cergas dan bertenaga
ORDER NOW —-> RM59.90 Sekotak ada 15 sachets

No comments: