Friday, November 11, 2011

11.11.11

This date semua org tunggu2. ada apa? nothing..sekadar nombor yg cantik. yang mak buyung tunggu tarikh ni nak paksa baby keluaq, gila..bak kata ustaz azhar, "tanpa iktikad apa2 pada tarikh tersebut tidak berdosa, tapi BODOH". Hah Hambek Kau!! hahahha..aku rasa mereka yang memaksa anak untuk keluar pada tarikh ini bodoh, Allah, ceteknya pemikiran manusia.

Tarikh ni juga menjadi pilihan kakak kesayangan, Opismate aku Noor Marina Yusoff mengikat janji sehidup semati dengan pilihan hatinya. Aku yang comel ini telah diberi amanat cewah amanat gitu jadi pengapit yang tersepit lagi untuk kali yg keberapa tah, jenuh melaram la aku :p Petang ni aku gerak g Negeri Sembilan, katanya menikah pas asar. Aku harap semuanya dapat berjalan dengan lancar. Buat Kak Ina, yaya doakan kehidupan baru akak bermula 11.11.11 ini dirahmati Allah dan berkekalan hingga ke akhir hayat. CIk Pengapit akan tiba pada waktunya, jgn takut ek...i'm always be on your side hehehe aku harap aku x emo lebih2 la satg noo kuikuikui

Bak kata seseorang yang rapat dgn aku, tarikh ni xbest, yg best 1.11.11 hahhhahah apa yg terjadi pada tarikh tersebut? RAHSIA!!! hahhhaa aku akan cerita nanti la bila aku dah bersedia keep counting guys ^_^

aku rasa ramai yang belum tahu aku sekarang sudah single..yes SINGLE...keseorangan kembali, tanpa dia di sisi. Aku bukan tulang rusuknya..x sesuai hahahhah Allah dah tetapkan itu, so aku redha. Jujur aku redha. Aku bisa buang semua rasa cinta aku ni andai ada yang lain sudi bertakhta dalam hati andai aku ini tulang rusuknya... SERIK?? aku x pernah rasa serik. kenapa harus serik? wanita mmg diciptakan untuk lelaki dan lelaki diciptakan untuk melengkapi wanita. benda yang mmg xboleh kita sangkalkan pun, so watpa nak malu atau rasa serik? awat, nak bercinta dgn pompuan plak ka? mmg x arr kan... koje gila namanya..

Ok, cukup aku membebel. Tarikh ni NOTHING ok.. Sekian, hg pikiaq la sendiri nooo *_*

2 comments:

zoelalisa said...

aku tau..aku tau...alallala...

LyaEyz said...

hahhaha bgs hg ni intan kuikuikui