Monday, November 29, 2010

Tetiba

Semuanya pasal tetiba. Tetiba aku ada mood nk update blog ni 2 kali dlm sehari atau maybe lebih kalau aku rajin gila mlm ni xdak apa nk buat kt rumah+ siaran tv xbesh + housemate tido awal lg = sebenarnya aku rajin tp malu nk ngaku. GILA.

huh tetiba aku gila p tukaq semua jd putih but still ada my fovourite dashing red kt blog ni. nthen tetiba plak td baca blog kak Husna ada bagitau dia suka baca blog yg yg hitam putih je. Aiseh kak Husna, adk dh tukar sblm entry kak una tau kebetulan ni sumpah x tipu ehheuhu (^_^)

Tetiba aku terkejut sbb dilantik jd penyelaras untuk Sukaneka family day Jabatan aku kt Hot Springs, Sungkai Perak 4 Disember ni. hishhh kena jaga budak2 mewarna. I like kids tp awat plak dh ambik aku jd penyelaras ni. Aku kalau boleh nk p berendam je kt air panas tu.

Tetiba ada customer berminat nk beli tudung2 aku setelah sekian lama aku menunggu bila la tudung2 aku tu ada pembelinya. Alhamdulillah rezeki ^_^

Tetiba aku cuak tgk kalendar bos aku blk minggu depan!! Wahh kena rajin kena rajin huishh

Tetiba. xde dh..

No comments: